جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : mary

مسجد الفاروق دبی

 مسجد الفاروق در سال 1986 با مساحت 4200 متر مربع ساخته شد و در سال های 2003 و 2011 دوبار مورد نوسازی قرار گرفت. این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نمازگزار را دارد و در معماری آن از معماری عثمانی الهام گرفته شده و معماری بیرونی آن شبیه مسجد سلطان احمد استانبول است. مسجد الفاروق 21 گنبد و 4 گلدسته دارد که ارتفاع گنبد اصلی آن 30 متر و ارتفاع گلدسته های آن 65 متر می باشد و 60 متخصص مراکشی معماری داخلی این مسجد را طراحی کرده اند. این مسجد دارای کتابخانه است که حدود 400 کتاب اسلامی و مذهبی در این کتابخانه وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94می توانند از این مسجد زیبا بازدید کنند. 

 

 

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

 

 

کافی شاپ یخی دبی اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی آذر 94می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ را تجربه کنند.

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: